Gemeenteavond 22 november gaat niet door Gemeenteavond 22 november gaat niet door
Helaas hebben we moeten besluiten om de gemeenteavond van 22 november 2021 niet door te laten gaan. Dit vanwege de aangescherpte maatregelen i.v.m. de vele coronabesmettingen.

We hopen u binnenkort per brief zoveel mogelijk te informeren over de belangrijkste zaken die spelen in de kerkenraad.

Het is jammer dat we weer niet fysiek bij elkaar kunnen komen. We hopen dat dit uitstel is en geen afstel. Bij de eerstvolgende gemeenteavond zullen ook de financiële zaken (jaarrekening 2020 en begroting 2022) nader worden toegelicht. Deze stukken liggen momenteel ook ter inzage in de kerk. Mocht u belangstelling hiervoor hebben dan kunt u contact opnemen met de heer Joh. Vogel.

Namens de kerkenraad
Paulien de Vries